Esküvőhelyszín

Tetszik listám (0)

Szűrő

+10 km

Sajnos nincs találat itt: Csolnok (Esküvőhelyszín)! Nézzen körül a környéken!
Továbbjutás Rendezvénykert
Piliscsaba(+10,64 km)
Kedves Vendégünk!   Isten hozott nálunk az otthonunkban, melynek múltja visszanyúl a régi időkbe: A ház valamikor az 1900-as évek elején épült, akkoriban került a család birtokába. A két háború között a fellelt megsárgult fotók szerint egyszerre árultak itt zsákokban terményeket és szomjoltó italokat. Később tisztán vendéglőként üzemelt a hely, drága emlékű nagyapánk – Lenci bácsi – vezetésével, és sok egyéb mellett szüleink esküvője is itt tartatott meg. Az államosításkor elvették a családtól az egységet, és egészen a 80-as évek végéig „Tölgyfa Vendéglő” néven üzemelt. A „kiváló” névválasztás is jellemezte a korszak találékonyságát, hiszen tölgyfa a környéken sem nőtt… Ez persze nem jelentett hátrányt akkoriban, az embereket az érdekelte, hogy van-e csapolt sör, vagy fröccs, és az mindig volt a „Szőrős”-ben, hiszen a hely ezen a néven híresült el. Hogy miért, abba most ne menjünk bele, de szóban szívesen elmeséljük… :) A Vendéglő a 90-es években került vissza családunkhoz, s a reánkmaradt jellegzetes szocreál stílust igyekeztünk egy családias vendéglő hangulatához igazítani. Ez persze névváltással – „Potyagól” – is párosult: Az új cégért futballkapus előéletem ihlette, ám kevesen tudják, az igazi kiötlője Csuhai Beró volt, mikor is épp az épület homlokzatát renováltuk. Hogy ő kicsoda? Talán egy könyvben majd…  A 90-es évek végén a szomszédos telek megvásárlásával már egy hangulatos osztrák „Biergarden” hangulatát vettük célba. Nemcsak a környezet, de a vendégkör is jobbá vált, igazi közösségi életet éltünk. Saját focicsapatunk volt, zenés estéket, számos nívós rendezvénynek adtunk otthont. Sramlipartik, táncos esték, járt itt Deák Bill Gyula, a MÉZ együttes, (öröm)zenélt Török Ádám és a Mini is. Mégis 2003-ban a család felbomlása miatt az ingatlan eladóvá lett, a Potyagól még mintegy 10 évig bérlők által egyre kisebb lángon, de üzemelt, majd bezárt és „Csipkerózsika álomba” merült. Az eltelt időszak alatt regénybeillő események történtek, és Isten úgy rendelte, hogy visszakerüljön hozzánk az ingatlan. Csodák sora következtében jutottunk el ahhoz, hogy újra kinyissuk a helyet, és Önöket vendégül láthassuk. Szinte napra pontosan 15 évig volt birtokon kívül a hely, családi örökségünk. Feleségemmel új célokat fogalmaztunk meg, melyhez új név is dukált. Maradtunk a „foci vonalon”, ám még fontosabb, ami a szívünkben van, hogy az emberek nálunk továbbjussanak, többek legyenek. Egy életre szóló örömmel, mint egy esküvő, vagy egy boldog születésnap, évforduló, vagy akár egy maradandó koncertélmény. A lényeg, hogy a vendégeinknek átadjunk egy darabot abból a szeretetből, ami bennünk lakozik.   Így lettünk Továbbjutás Rendezvénykert… Isten hozott nálunk! Juss tovább!
Aranyhalas Tanya Rendezvényház
Esztergom(+10,27 km)
Az Aranyhalas Tanya, Esztergom zöldövezeti területen található, ahonnan gyönyörű kilátás nyílik a Dunakanyar hegyeire!    Ideális esküvők, családi és nagyobb létszámú céges rendezvények lebonyolítására!   Az Aranyhalas Tó partja és a panorámás szertatás helyszín kiváló helyszín a polgári esküvő megtartására is!     A lagzik helyszíne a 2022-es évtől egy újonan épült  240 m2-es pajta jellegű Rendezvényház, ami a korábbi sátor helyén található, és egész évben üzemel!   Házias ételeinket helyben frissen készítjük!   Ingyenesen biztosítjuk az Ifjú Pár részére a helyszínen található apartman házat!   A vendégek részére zárt területen ingyenes parkoló áll rendelkezésre!
Horváth Kertvendéglő Dorog
Dorog(+3,25 km)
Mi is kell egy igazán jól sikerült esküvőhöz? Felsorolni is nehéz, de annyi biztos, hogy a vendéglátás és gasztronómia területén amikkel mi hozzájárulhatunk, abban verhetetlenek vagyunk, és a lehető legtöbbet, legjobbat adjuk majd Nektek.   Az egyik legfontosabb: ideális, romantikus, szép helyszínt adunk nektek. Gyönyörű, zöldellő kert, körös körül a szépséges táj, a kerti tó mellett pedig egy csodás kis pázsit a fűzfa alatt, ahol akár a polgári szertartást is tarthatjátok. Mellé hangulatos vacsora helyszín, a kertkapcsolatos fedett teraszon akár 100 főre is. És a lényeg, nálunk az étel sem kompromisszum, sőt. A házias, otthonos ízekhez minőségi gasztronómia társul, az esküvői menüsorokban pedig legjobb fogásainkból válogathattok. Mindehhez barátságos, lelkes, összeszokott felszolgáló csapatunk nyújt majd kedves és profi vendéglátást.
Wedding Beach
Tát(+6,9 km)
Tudjuk mitől lesz jó egy rendezvény… Neked csak azzal kell foglalkoznod, hogy jól érezd magad, mosolyogj a fotókon és élvezd minden pillanatát az estének. Levesszük a válladról a szervezéssel járó terhet, legyen az esküvő, születésnap, céges rendezvény vagy akár egy lánybúcsú! Amit garantálni tudunk: a Wedding Beach rendezvényei Rólad, Rólatok fognak szólni!   Képzelj el egy csodálatos helyszínt, ahol mindent az elképzelésednek megfelelően alakítunk, dekorálunk, ízesítünk és fókuszálunk…sokan azt gondolják, hogy esküvőt szervezni nem nagy kunszt, azt azonban elfelejtik, hogy az ördög sokszor a részletekben rejlik…azonban itt a Wedding Beachen, a rendezvény napjára minden apró részlet a helyére kerül! Örömmel jelentjük be, hogy helyszínünkön 2023-tól motoros napvitorla gondoskodik vendégeink szertartás alatt napfénytől védett ülőhelyeiről, 2024-től pedig klimatizált sátorral várjuk vendégeinket. Ezzel a forró nyári napokat tudjuk enyhíteni, a hűvösebb kora tavaszi vagy késő őszi estéket pedig kellemes meleggel ellátni.
Mustang Pub & Grill
Pilisjászfalu(+7,25 km)
Tervezitek az esküvőtöket?   Érdemes időben elkezdeni a szervezést és lefoglalni a vacsora helyszínét. A Mustangban mindent megszervezünk Nektek, hogy a nagy napot igazán élvezni tudjátok. 200 fő befogadására alkalmas éttermünk, bár, kerthelyiség, óriási szabadtér, medence és a gyerekeknek játszótér áll rendelkezésre.   Foglaljátok le mielőbb a tervezett dátumot! Szeretettel várunk és osztozunk örömötökben!
Padlizsán Étterem
Esztergom(+10,27 km)
Az esztergomi vár lábánál, a történelmi Vízivárosban található éttermünk. Egy régi parasztház felújítása után nyerte el az épület mostani formáját. Két ízlésesen berendezett helyiség áll vendégeink rendelkezésére, emellett tavasztól őszig a rendkívül hangulatos, csodálatos panorámával rendelkező teraszunk is a vendégek kényelmét szolgálja. A kerthelyiségben a kivilágított Bazilika tövében vacsorázni egy szép nyári estén felejthetetlen élményt jelent. Nagy gyakorlattal rendelkezünk rendezvények színvonalas lebonyolításában, külső helyszíneken is, akár több száz főig. Szeretettel várjuk Önt is, legyen vendégünk egy meghitt vacsorára partnerével, egy ünnepi ebédre családjával, egy üzleti megbeszélés mellett elfogyasztott menüre vagy akár pohár borra, egy csésze kávéra.
Prímás Pince
A különleges esküvő ideális helyszíne Ünnepeljétek életetek egyik legszebb napját Esztergom romantikus városnegyedében, a Bazilika és a Duna ölelésében! Esztergomban minden megtalálható, ami egy tökéletes kiruccanáshoz szükséges: az ország legnagyobb temploma, középkori királyi vár, történelmi városrész, meghitt kápolnák és a Duna felett ívelő híd. Itt életre kel a történelem! Egyházi és polgári szertartás, lakodalom, szállás – minden egy, és lenyűgöző helyen!   Nálunk mindent megtaláltok, amit a Nagy Napra kerestek: A Prímás Pince komplex szolgáltatást nyújt esküvőkre. Küldetésünk, hogy esküvői szolgáltatásainkkal felejthetetlenné varázsoljuk az Ifjú Pár napját, a tervezgetéstől a boldogító Igen!-en át, akár a morzsapartiig! Azok a párok, akik minket választanak, nem csupán esküvőhelyszínt kapnak, hanem • elegáns kül- és beltéri helyszíneket nem csak a lakodalomhoz, de a polgári szertartáshoz is, • finom falatokat a hagyományos konyhától a gourmet kategóriáig, • szálláshelyet a násznép számára akár 150 főre, • profi rendezvényszervezést, • és végül de nem utolsó sorban harmóniát, békességet és figyelmet.
Szent Adalbert Rendezvényközpont
Esztergom(+10,27 km)
Szent Adalbert Rendezvényközpont Minden egy helyen, egy kézben! Egyházi és polgári szertartás, lakodalom, szállás – minden egyben egy különleges esküvőhöz!   Ünnepeljétek életetek egyik legszebb napját Esztergom romantikus városnegyedében, a Bazilika és a Duna ölelésében! Esztergomban minden megtalálható, ami egy tökéletes kiruccanáshoz szükséges: az ország legnagyobb temploma, középkori királyi vár, történelmi városrész, meghitt kápolnák és a Duna felett ívelő híd. Itt életre kel a történelem!   Nálunk mindent megtaláltok, amit a Nagy Napra kerestek: A Szent Adalbert Rendezvényközpont komplex szolgáltatást nyújt esküvőkre. Küldetésünk, hogy esküvői szolgáltatásainkkal felejthetetlenné varázsoljuk az Ifjú Pár napját, a tervezgetéstől a boldogító Igen!-en át, akár a morzsapartiig! Azok a párok, akik minket választanak, nem csupán esküvőhelyszínt kapnak, hanem • elegáns kül- és beltéri helyszíneket nem csak a lakodalomhoz, de a polgári szertartáshoz is (170 főig) • finom falatokat a hagyományos konyhától a gourmet kategóriáig, • szálláshelyet a násznép számára akár 150 főre, • profi rendezvényszervezést, • és végül, de nem utolsó sorban harmóniát, békességet és figyelmet.